Simos44 Cevremdeki insanlara takildiysaniz vücut ilmine vakıf olan insanlar. İlim bilimi her zman açıklar, ama bilim ilime kifayet edemez. Modern tıp ne yazikki bu yüzden yaptığı hatalarda üzgünüz diyip sıyrılılar. Ben daha çok tıbbı nebevî ve gerçek tıp kaynaklarından yararlanmayı uygun görüyorum. En azından yanilma payi yok. Tabi herkesin tercihi kendine. Yanlış bilgi vermek istemem diyip sonra tekrar zencefil çayı için demeniz de ayrı bir durum tabi:)
Kimi vücut hassastır hamilelikte kusar kimi kusmaz. Kusmayan vücut birikintilerini atamaz. Onun cok sağlam olduğu anlamına gelmez. Günümüzde yediklerimizin çoğu sağlıksız olduğu için cillop gibi eski toprak diyeceğimiz bir bünyemiz de yok zaten. Herkesin farklı yerden rahatsızlıkları türüyor. Buda kişiden kişiye değiştiği gibi hamilelikte de öyle. Vel hasılı kimse kimsenin bilgisini konumunu eleştirecek değil. Çünkü burası kendini kanitlama platformu değil. Öyle kaynaksiz kulaktan duyma bilgilere kendim itibar etmem isteyen uygular isteyen es geçer. Hee eğer illa gözümle görmek istiyorum derseniz Googlea zencefilin hamilelikte kullanımınıni yazın orada da illaki çıkacaktır.
Hayırlı akşamlar diliyorum selametle 🙋