Bende 8+4 günlük hamileyim. Sürekli kusuyorum günde ne 6-7 sayamıyorum bile bazen. Mutfağa hiç giremiyorum yattığım yatak bile kötü kokuyor sanıyorum. Doktorumun verdiği mide bulantısı ilacına başladım onun sayesinde kusmalarım yarıya düştü şükür ama Boğazımdan yine yemek geçmiyor. Herşeyden tiksiniyorum. Bide sürekli kahverengi kanamalarım oluyor benim. Doktorumun kırmızı yada pembe olmadığı sürece sıkıntı yok içindeki pis kanı atıyorsun dedi. Sürekli yatıyorum sağolsun annem yanımda sürekli peşim sıra dolanıyor. Eşim akşam eve geldiğinde artık halime acıyor . Zor ama anne olmak da kolay değil demek ki diyorum. Allahım tüm annelere sabır versin kolaylıkla atlatmayı nasip eylesin inşAllah 🙏🏻🥰