Enemel karnım aşağıda evet canım cuma günü doktorum 10 güne gelir dedi ama bekliyorm bakalm 😅 yalancı kasılmalarm geliyo belimden doğru ama geçtiği için şimdilik sıkıntı yapmıyorm squat yapıyorum yürüyorum en az yarm saat pilates topunda hareketler yapıyorum bakalım perşembe günü randevu. Var tekrar inşallah açıklığım olur da gelir artk kuzum 🤲🏻😊