Burdaki hikayeleri okudum‘da acaba bende hikayemi yaza bilcekmiyim diye düsünüyordum herkez gibi .
Ve en cokta 40+0 geldimizde cok düsünmeye baslamistim .
Dün yani 40+1 de geldi Melegim 🤗
Hikayemeze basliyalim ozaman 🥰
öncelikle sancilarim gelip gidiyordu ama yalancimi degilmi cözmekte gercekten cok zorlandim . Kizim herzaman kendini topladi icin bir yere baski yapip durdu icin cok zorlandim ayirt etmekte ...
neyse 26.07‘de aslinda gelmesi gerekiyordu gelmedi sabah hastaneye gitik kontrolle ve gitimizde 1 cm aciklik vardi eve gönderildim eger fazlalasirsa veya kanaman fln olursa gel dediler . Eve gitim ve nisanim geldini fark ettim .. Gelmez diye umdum hemen 1 cm den daha 10 cm kadar 9 cm var dedim Eltimlere gitik . Yemek yerken benim kasik ve belime bir agri girmeye basladi , sag yapiyorum yok sol yapiyorum yok kasilmalarim oluyor eve gitik eve gidince siddeti daha arti esime hadi hastaneye gidelim dedik geldik hastaneye acikli hala 1 cm . Olamaz dedim 1 cmde bukadar kasilma gercekten tuhafff . Neyse geri eve gönderildim evde sancilarimi cekmek icin ertesi günü kontrolla cagirildim . Butün gece acilardan kivrandim durdum , uyku tutmadi bir türlü Sabah gitcektim ama biraz daha diyerek kendimi avutum ve hastaneye geldim hala bir 1 cm . Icimden ne acilmaz 1 cm mis diyorum .. her neyse kadin yine bana eve git dedi gitmicem bugün burda kalcam dedim icime dogmus gibi agri kesici birseyler verin artik sanciya dayanamiyorum dedim . Her neyse fitil verdi o sirada annem geldi aksam saat 5-6 gibi agirlarim sklasmaya basladi . O sirada annem canim annam iyikide geldi belime masaj yapa yapa dua ede efe basimda durdu . Ebe tekrar geldi 3 cm olmus dedi ben tabi daha ohoooo diyorum bunun 7 cm var ben sicak küvvete girmek istiyorum dedim ebe hazirladi vee affedersiniz ama büyümü suya yapmayim diye arkamdan su verdi onu bosaldiktan sonra suya girdim . Bir ara suda sancilarim arti ve artik gercekten ikinmak geliyordu icimden ...
küvvetin suyu sogudu kadina bunu biraz daha isitirmisin demistim isiti . Neyse belimin agrisindan duramadim icin küvvetden cikip serum takilcakti ama cikamadim sudan 🤦♀️ Ebe ikinman. Varsa söyle dedi var dedim nekdr baskili hissediyorsun dedi cok dedim bakti acikla 9 cm annem ebe ve ben 3 müzde schok . Küvvetde doğum yapacaktım aon anda kızım rda kalbinden dolayı zorlanır diye catala cıktım orda devam ettim ordada bir 4-5 ıkınmayla cıktı ve yılrrılmam var ama 2 dikişim var sadece 🙏
rabbim hepinize kolay dogumlar nasip etsın kızlar 🙏 kusura bakmayın uzun oldu ☹️ Şuaaan yanımda uyuyor kpkusu bile ayeı birşeeey