39+1 e kadar içimde dünyaları yıkarcasına hunharca tepikler atıp popo danslarıyla kaburgalarımı kırıyordu yavrum doğum için yattığım gece dahi rahat durmuyordu suni sancı bağlanmadan hemen öncesinde bile çoşkuluydu yavrum ama bi doğdu sessiz bişi 5 gün olucak ama uslu gibi duruyor karnımdaki o yaramaz bebeğe benzemiyor hem ne demiş atalarımız nerde hareket orada bereket misali hareketli bebek sağlıklıdır korkma sayılı zamanları var ve geçer bi bakmışsın o yaramazı özlüyorsun keşke karnımda olsa da vursa diyorsun 🤭