Mzgn01 hunilimom aynen öyle bizim bi tanıdık sancıyı saatlerce çekip sezeryana alındı bebek kanala girmedi
AzraCaglar Mzgn01 Kasıklardaki baskı artar. Mideye olan baskı azalı ama bazılarında mide bulantıları artar. Ayakları yukarda olduğu için tekme attığında doğum sancısından daha küçük sancılar olur kasıkta. Doğum kanalına yerleştiğine dair en büyük belirti kasık ve bel ağrılarıdır
Pinar9001 AzraCaglar 34 teyiz bizde.Dün vajinamın içinde bi oynama hissettim bacağımın sağ tarafına kısa bir kramp girdi ve geçti.İlk defa çok farklı hissettim sonra hareketlerini takip ettim 2 saate yakın durup durup sürekli hareket etti ve otururken vajinamda hep baskı hissettim.Sanki büyük abdestim varmış gibi sürekli wc de bekledim.Kontrolüm haftaya.Acaba kanala girmişse bunu nasıl anlarım.O kadar hareket eder miydi yine?
Mzgn01 AzraCaglar benimde normal olacak inşallah . Sizin 2. Yine tecrübe var ben tecrübesiz ve yalnızım 🤦🏼♀️Allah yardımcımız olsun
AzraCaglar Mzgn01 Amin canım bende ilkimde annem sadece 40ım çıkana kadar kalmıştı sonra bebeğimi kendim büyüttüm. Aslında insan yanında biri olsun istiyor ama inan yalnız olmak daha rahat. Çünkü karışan yok😅
beetul hunilimom Kanala girmemiş bebek,suni ile girebilir o zaman değil mi? Sizinki öyle oldu. Benimde 40+6,bugün baktılar hiç açıklık yok. Ebe hala yukarıda dedi. Kanala girmemişti dün. Yarın yatış verilecek. Suni denemek istiyorum keşke dememek için :(
AzraCaglar Pinar9001 Kabala girmişse çok büyük hareketler yapamaz. Ama yinede doktoruna bi sor istersen. Birde dediğin gibi büyük abdestin varmışta sıkışmışsın gibi hissedersin sürekli. Bence erken git doktoruna yarın falan mesela. Çünkü birşey olsa erken doğum olabilir
Cln_bhc123 FnurGokcan sık idrara çıkmak idrar yerinin ağrıması ve gıdıklanması hafif karıncalanıyor bebek hareket ettiği zamn işte öyle anlaşılıyor her hareketinde idrarın gelmesi öyle kanala girmiş oluyor cnm
R_Arslan Cln_bhc123 ben 36+1im canim idrar yaparken vajinal agri basladi. Ve gece saatte 1 wc gidiyorum kanala girmis olabilir mi acaba dogum pozisyonunda ama kanala girdi mi bilmiyorum
Pinar9001 Cln_bhc123 gerçekten mi? 😳 girdiyse bile hareketleri hızlı ve çok olabilir mi yine.Bir de 34. Haftada girmesi iyi mi kötü mü? Çok soru sordum 🙈 ilk gebeliğim birazda korkuyorum kusura bakma o yüzden😊
Enemel Mzgn01 bende 37+1 pozisyon almış ama daha asagıya İnmemiş normal cnm en sn 41 e kadar beklicez
Alarasel Mzgn01 cnm onun zmnı belli olmuyo maalesfki 37 dede 38 de de girebilr korkma yani. Erknde olablr 35 den sonra