Mzgn01 Herkese selamlar 🧿❤️ Henüz bi hafifleme hissi gelmedi sık idrara çıkma yok yani bebeğim henüz kanala girmiş değil. 36+3 teyiz . Normal midir ? sanki girmeliydi şimdiye kadar diye düşünüyorum. Bu bebek geç gelecek anlamına mı geliyor ? En çok korktuğum şeylerden biri bebeğin zamanını geçmesi. İnşallah başıma gelmez
Oglusannesii Mzgn01 36+4 benimde en çom korktugum şeylerden biri 40 ları görmek ama kanala yerleşince doğum oluyor artık diye biliyorum 🤷🏻♀️
Kaderbala Mzgn01 Benim bebeğim kanala gireli 2 hafta oldu doktor 2 hafta önce kanala girmiş dedi. Bahsettiğiniz gibi sık idrara çıkma oluyo 1 bardak su içip iki dakika sonra kendimi tuvalette buldugumi biliyorum. Bununla birlikte 2 cm de acikligim var ama devam etmedi. Nişan veya su gelme durumu olmadı ama arada kasılma ve sancı durumu oluyor. 37 haftadayim bende.
hunilimom Mzgn01 41.haftada doğum yaptım kanala girmemisti doğum anında girdi kafasi sağ tarafimdaydi
Mzgn01 Oglusannesii şimdi internetten bi yazıya denk geldim kanala yerleştikten sonra 2 ila 4 hafta arası sürüyormuş doğum. İlk gebelikse daha erken inebiliyormuş kanala
Mzgn01 FnurGokcan işte sık idrara çıkma oluyor ciğerlerdeki baskı azaldığı için rahat nefes alma oluyor midedeki baskı azalıyor vs bu tarz şeyler oluyormuş okudugum kadarıyla kendim henüz yaşamadm😄
Cln_bhc123 FnurGokcan sık idrara çıkmak idrar yerinin ağrıması ve gıdıklanması hafif karıncalanıyor bebek hareket ettiği zamn işte öyle anlaşılıyor her hareketinde idrarın gelmesi öyle kanala girmiş oluyor cnm
Snlevrn06 Mzgn01 Canim aksine sık idrara çıkmazsın bebek kanala girip rahim aşağı indiği icin eskisi kadar idrara çıkma ihtiyacın olmaz
AzraCaglar Mzgn01 Kasıklardaki baskı artar. Mideye olan baskı azalı ama bazılarında mide bulantıları artar. Ayakları yukarda olduğu için tekme attığında doğum sancısından daha küçük sancılar olur kasıkta. Doğum kanalına yerleştiğine dair en büyük belirti kasık ve bel ağrılarıdır
Mzgn01 Kaderbala yani sizin ki 35. Haftadayken kanala girmiş oluyor . İnternettede okudugm kadarıyla kanala girdikten sonra 2 ila 4 hafta sonra doğum gerçekleşiyormuş. İşte inşallah bu hafta inerde 38 gibi doğururum geç olmasından korkuyorum. Size de Allah yardım etsin eli kulağındadır o zaman🧿
LINDAMAY Mzgn01 35 haftalık olduk hala kızım kafa yukarıda ayaklar kasıkta takılıyo, hiç dönüp de aşa inesi yok 🤔😣
Kaderbala Mzgn01 Perşembe günü gittiğimde doktor bu ayı cikarirsin 10 gün veriyorum sana dedi 37 yi bitireceğimi düşündükçe kendimi avutuyorum kanala girdiği zamanlarda doğumum olsaydı premature olacaktı. Allah sizinde yardımcınız olsun ama yakındır kanala girmesi bu haftalarda giriyo genelde zaten
beetul hunilimom Kanala girmemiş bebek,suni ile girebilir o zaman değil mi? Sizinki öyle oldu. Benimde 40+6,bugün baktılar hiç açıklık yok. Ebe hala yukarıda dedi. Kanala girmemişti dün. Yarın yatış verilecek. Suni denemek istiyorum keşke dememek için :(
dze 38+1 iz şuan doğum pozisyonunda dedi Dr evet sık idrara çıkma var ama o mide yanması bir türlü düzelmiyor 😑
R_Arslan dze dogum pozisyonuyla kanala girmesi farkli şeyler canim. Kanala girince miden de rahatlicak hayirlisiyla🤗🌿
Mzgn01 hunilimom aynen öyle bizim bi tanıdık sancıyı saatlerce çekip sezeryana alındı bebek kanala girmedi