Merhaba; son adet tarihim 30 Ağustos’a göre 7 hafta 6 günlük gebeyim. Gittiğimde 5 haftalıktı bebek geç oluşmuş dedi dr.bu gün gittim hareket yok kalp atışı da yok alttan da muayene etti. düşük gözükmüyor istersen bekle biraz olmazsa kürtaj yapalım dedi. Genetik test istedi. Yaklaşık 7-8 ay önce düşük yapmıştım onu da duyunca genetiğe bağladı dr. Bence öyle Yani şuan problem yok kanama vs. Böyle bir durum yaşan var mı ?pazartesi araştırma hastahanesine gideceğim inşallah güzel haber alırım. Biraz daha beklesek kalp atışı olur belki dedim. Yok olmaz dedi 😕