Merveliyy sercen. İnşaallah öyledir ama kasik ve karnim o kadar çok ağrıyor ki doktora söyledim olur normal dedi
Merveliyy Kekmez Ama doktor anlamaz miydi dış gebelik olduğunu yani bana gebesin dedi dış gebelik olsa bilmez mi
Esilacinar Merveliyy canım sen ultrasonla muayene oldun mu çünkü bu değerlerde görünmemesi mümkün değil de
kfulya1905 [bilinmeyen] kuzum benim 1809 olmasına rağmen görünmemişti. Doktor 2 hafta sonrasına gün verdi. Geçen hafta perşembe gittik gördük çok şükür. Ama bebişimizi göremedik bir hafta sonrada kısmetse onun için gideceğiz. ❤ İnşallah görürüm meleğimizi.
Elisa Merveliyy hiç endişe etme benim 7 haftalıkken görülmüştü kesem henüz bebeğin küçük bence hayırlısıyla kesesinide görürsün kalp atışlarınıda duyarsın canm
Svcnn Merveliyy cannzi sikmayin gec dollenmis olabilr ve oyuzdende yeni olabilir ilerki haftalarda goruncektr insalh
Elif1147 Merveliyy sakin ol canım bnmde 10 gün geçtiği halde görünmemişti vajinal yoldan bakıldıda gördü doktor karından göremedi.geç döllenme olmştur.
Elif1147 Merveliyy yaa onda bir yanlışlık olablr 1600 falan olmasın.çok yüksek o değer 10 gün geçtiyse.bir yanlışlık olmasın
Ozlemkurttt Merveliyy aleyküm selam kuzum çok erken olduğu içindir bende ilk kanda öğrenince baktırdım 4 haftalık Dedi ama kese gözükmüyor daha erken ddi 😍Şükür 24 olduk sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Allah 🙏🏻
Merveliyy Elif1147. Evet eminim öyle yaziyor doktor da değerin çok yüksek kesenin görünmesi gerek dedi ama görünmedi.
Merveliyy [bilinmeyen]. Evet ben de baktim ben adet olmadan primolut diye bir ilaç kullandim ama sadece bir gün kullandim onun etkisi yoktur dimi