Rabia2019 Gulzade ben ilk 17. Haftamda hissettim bebeğimi pıt pıt nabız atar gibi bir şey♥️ Şimdi ise güreşiyoruz içerde 😂😂
Perihan05 Ben 19 haftamda hissetim hareklerini kızımın çok güzel bi duygu o hereket ettikce ben mutlu oluyorum şimdi 21 haftalık oldu kızım
Metehanmoms ben 12+3teyim sırtüstü uzandımda bazen biz bize kaldımzda hafif hissediyorum sanki içimde balık kayar gibi bişi oluyo😂🙊
Mavilianne Gulzade Bende ilk 16. Hafta da hissettim sanki pıt pıt gibi bir de kayıyormuş gibi 🥰 simdi 29+4 maç yapıyor benim oğlan 😂
Mavilianne Gulzade Sanırım canım öyle hareketli ki maşaAllah çokta aceleci gelmek istiyor 29+5 döndü bile 😂🥰
Metehanmoms Gulzade yok yaa öyle bişi değil gaz oluncada anlıyorum damar atmasıda daha hafif olur böyle olmazki😃
Bdjd Gulzade ikinci hamileliklerde erken hiss ediliyor diye biliyorum bende cok sabirsizlaniyorum hiss etmek icin bende daha cok erken 11 hafta olmadik daha🤭