Merhabalar. Ben 16+3 haftalık hamileyim. Oğlum olucak nasip olursa inşaallah. Ara sıra sag kasık tarafımda ara sıra da sol kasık tarafımda hafif agrı gibi birsey de degil nasil anlatsam bilemedim bisey orda ama sonra orda yok gibi geciyor acı veriyor gibi ayy anlamadımm. Sizce bebegim miii😂❤ cok heycanlıyım nasıl hissedicem onu bilemiyorum. Ilk hamileliğim😊