Ozan_esra Selammmm 🙋♀️🙋♀️ 21+2 günlük hamişiiim tahmini 7 aralıkk da kavuşcam insallahhh miniğime 🥰
NihanMine Hamidedmr 18+2 yim bana da 31 Aralık 1 Ocak verildi tarih bana da hediye olacak bal kızım 😍
Yldzzyldzz Bizim de 25 aralık inşallah 🙏 hareketleri ben de hissedemiyorm kızlar ya geçen hafta 18 haftayken doktor bi haftaya falan hissedersin demişti hala yok 🤷♀️
Gde1307 Bizim de sat göre 27 aralık gözüküyor ama ne zaman gelir bilmiyoruz tabiiii 🎀 hepimiz sağ sağlam kucağımıza alalım yavrularımızı inşallahhhh🌺
07052019 Benim de tahmini 7 Ocak ama doktorum ilk gittiğimde tam yılbaşına denk geliyor doktor falan bulamazsın otur evinde doğur tek başına demişti 😂😂
Cansu34 Nesliiiiiiiii yine mi siz 😅😅 anne ve mercimeği dündü sizin kontrol dimi çsrşamba demiştin sanki? dün öğrenebildin mi ?
Nesliiiiiiiii Cansu34 evet evet çarşamba bugün gitcem akşam 5 buçukta randevum😊öğrenirsem yazıcam buraya😂
Ozden_altun Benim de SAT a göre 30 Aralık veriyor 3.çocuğum olacak ana ilkinde nasıl heyecanlıysam hala aynı heyecandayım. Eylül’de ablası 5 abisi 1 yaşında olacak kısmetse 🥰
Nesliiiiiiiii Cansu34 evet 5 gibi çıktım doktordan şükür normal ama tamamlanmadı ölçümler arkası dönük olduğu için o yüzden cuma sabahı bi daha gitcem.Bu arada cinsiyetimiz erkek kendini baya sakladı😂
Cansu34 Nesliiiiiiiii vay hadi hayırlısı inşaallah işte erkekler de saklayabiliyormuş Oh merakın gitmiştir