Edanur34 ben başlamadım, sadece arkadaşım park yatak ve bebek arabası verdi. Geri kalan bebek ihtiyaçlarını da 7. Ayda toplu alacağım. Kendime de son aya girmeden tamamlarım diye düşünüyorum. Şimdilik 0-3 aylık, 3-6 aylık bir şeyler alırım diye düşünüyorum, zamanla alacağım ihtiyaç doğrultusunda 🙏🏻