Pinar4063 Kızlar hangi deterjanla kaç derecede kaç dk yıkadınız☺️ Ben bugün unı baby yumuşatıcı ve omonun sıvı bebek deterjanını aldım ama henüz yıkamadım
Pinar4063 ulkukrts deterjanıda unı baby alacaktım mavi kapaklı olandan ama şurup gibi kokunca almadım omo aldım☺️
yareennec Alarasel bizim makinede bebek programı 2 buçuk saate ayarliyolar sizce fazla değil mi yoksa onda mı yıkamalıyım
MucizeAnnesi3545 Tubabulat2018 bnde boron almayı düşünüyorum yumusatıcısız nasıldı kimse kullanmayın daha iyi diyo ama koku falan oluyo mu deterjanla
Elifdikel Pinar4063 dalan roxy kullandim ben makinenin bebek programı vardı onda 40 derece de yıkadım renkler ne olur ne olmaz karışmasın diye renk koruyucu mendil kullandım yumuşatici kullanmadim
sariselin Ben deterjan olarak duru granül sabun aldım, yumuşatıcı olarak uni baby aldım. Kıyafetlerini yıkadım bebişimin😍😍 misler gibi koktu
Elifdikel Pinar4063 yoo erimisti üstünde hiç leke görmedim çamaşırlarin ama 1 buçuk saatlik programdi kullandığım kısa programa atarsak ne olur bilemem ;)
Taneminci Pinar4063 ben yıkadım hiç sorun yaşamadım hatta en kısa peogramda yıkadım 28 dakikada 30 derecede
ulkukrts Dilan15ekim ben 34 haftalıktım başladım 2 günde bitti ama daha erken 37de filan yaparsın diyenleri kesinlikle dinleme cidden ağırlaşıyorsun iki dakika ayakta dursan belin ortadan ikiye ayrılıyor gerek yok yani hazırla dursun Allah’ın izniyle
Pinar4063 Dilan15ekim ben şuan 29 haftalığım bayramda yıkayayım diye düşünüyorum ne olur ne olmaz diye☺️
Tuyu 33 haftalık hamileyim iyice ağırlaşmadan dün yıkadım hepsini 30 da roxy dalan tamamen bitkisel granüllü sabubla yıkadım.
mk123 Tuyu peki sabun makinada kalinti birakmadi mi, bende aldim ama yıkmaya cesaret edemedim, kalinti birakio ve makinayi bozar dedlr, boronla yikadim, sizma falan yaptığında kiyafet roxyle elle yikayip makinada durularim diye dusundm
Sedda5441 ulkukrts ay ben 38.haftama bıraktım çalıştığım için 37 de işten ayrıldım 3 gündür yıka kurut ütüle yerleştir belim koptu resmen 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Sedda5441 Pinar4063 dalinin granül sabununu ve dalinin yumuşatıcısıyla yıkadım ben misss gibi oldular
ulkukrts Sedda5441 kesinlikle katılıyorum ama sizde son haftanıza kadar çalışmışsınız izninize ayrılsaydınız keşke yormasaydınız kendinizi 😊
Beklenenan Pinar4063 granül sabun sanki daha iyi gibi geldi bana bacım ben dalan zeytinyagli aldim daha dün yikadim toplamda 7 makine. Yumusatici kullanmadim bence gerek yok. Makinemnde hassas program var orda yikadim. 45 dk 30 derece 600 sıkma devrinde. Bugün de ütüledim cok güzel oldular
Beklenenan Pinar4063 granül sabun sanki daha iyi gibi geldi bana bacım ben dalan zeytinyagli aldim daha dün yikadim toplamda 7 makine. Yumusatici kullanmadim bence gerek yok. Makinemnde hassas program var orda yikadim. 45 dk 30 derece 600 sıkma devrinde. Bugün de ütüledim cok güzel oldular