Rumeysa52 Aysedgrlikrkmz bunlar normal canım benim ben doktoruma sordum tansiyonun yükselmediği sürece şişliklerin normal olduğunu söyledi . Ayakta kaldığım zaman benimde o şekilde şişiyor ve üstüne basamıyorum
Aysedgrlikrkmz Rumeysa52 bende o durumdaydım ama şuan daha iyiyim altı yanıyor biraz ama normalmiş sanırım 🤦🏻♀️
R_Arslan Aysedgrlikrkmz doktora gitmene gerek yok bol su ic ayaginin altina yastik koy uyurken sabaha kadar hafifler 🤗
LINDAMAY Aysedgrlikrkmz sürekli şiş kalırsa doktora söyle ama onun dışında dinlenince ve bol su tüketince geçiyor.
SalihaSomuncu5 Aysedgrlikrkmz kız ne doktoru ben hep öyleyim😂 normal yani yatsam bile oyle şişki inmiyorda artik bende 30+3üm
Mehyas123 Benim ayaklarımın şişmesi iki ay oldu.hepsi ödem daha da şişer diyorlar.38 sen şimdi 41 giyiyorum
Aysedgrlikrkmz Rumeysa52 ay hiç sorma sıcaklar zaten bunaltıyor bi de ekstra ekstra sıcak basıyor 🤦🏻♀️
Aysedgrlikrkmz Rumeysa52 aynen Rabbim kolaylık versin de sağ salim hayırlısıyla kucağımıza alalım inşaallah 🙏🏼