Aysedgrlikrkmz yok canım durduk yere olan bir şişlik değil.Ayaklarını az soğuk suya koy,tuz çok önerilmiyor Gebelikte özellikle.Cilt tarafından da emilim olduğu için.Bir de bacaklarını havaya dik uzan.Geçecektir.Zaten geçiyorsa sıkıntı da yoktur.Benim 38 haftalık ayaklarıma artık 40 numara girmiyor.Normalde 37 giyiyorum.Senin haftalardan sonra artık çok ayakta kalmamaya,ayaklarını uzun süre sarkıtmamaya çalışmak lazım.