CicekGirayBysl Zumra04 hep böyle canım hissediyorum bide sancıları hep aglıyacak duruma geliyorum ama 37+2 yim Doğuma almıyorlar 🥺🥺
Zumra04 busracbayram canım 10,20,30,40,50dıye yazar 100e kadar yazıyo eger cızgıler 50nn ustuyse sancı var demektır kıızmı sunı sancı 100lerı buluyoken dogurmustum bunda 80lwrde tık yok ama😔
Zumra04 CicekGirayBysl ınanamıyorum gercekten mıı neden acaba acılmanız mı yok dıcem en azından sunı sancı vermelerı lazım bana dogum sancıların baslamıs eve gıt sancını bekle dedıler aslımda bebegın dogsa tam bebek sayılıyo😲
CicekGirayBysl Zumra04 1 cm açılma var 33 de hastAneye yattım erken Doğum riski diye 33 den beri sancılar böyle. 36 yq gelince ilacı bıraktık istedigi zaman gelsin diye 2 gün önce kontrolüm vardı gene sancılar tavan açılma 1 cm 5-10 dk arası gelen sancılar var 3 dk olunca gel dedi dayanamıyorum diyorum enerjim bitiyor şuan gelse çocuk ıkınacak mecalim yok alın artık Doğuma diyorum 1 hafta daha bekle diyolar çıldırıcam valla 🥺
Esramese Zumra04 bn griptim ogun konustum oglumla o kadar bekledik bugunde gelme annem cok hastaym faln gelmeyen kecimin gelecegi tuttu 2saat sonra dogumhanedeydm ne dersem tsm tersine gitti 😁
CicekGirayBysl Zumra04 daha önceden beyaz şekilde gelmişti nişanın gelmiş dedi doktor. Dünde kahverengi şeklinde akıntı geldi parça parça bugün kesildi. Şuan sancılarımın sıklaşmasını bekliyorum acile gidicem. Dün kıvranıyordum bugün çok sık girmiyor sancı 🤦🏻♀️ Napcam bilmiyom valla
Esramese Zumra04 hastayim gelme de 😁 inada biner benimki cok inatci simdiden allah yardimcim olsn yav kürt inadi var sipada
Zumra04 CicekGirayBysl nişann gelmiş canm belkıde acılman yok sen dua et bol bol Allah buyuk vardır onunda bı gunu rabbım saglıkla kucagımıza almayı nasıp etsn ınslalahh 😊 😊
CicekGirayBysl Zumra04 amin canım tek derdimiz duamız sağ Salim kucağımıza almak zaten evlatlarımızı. Rabbim tüm anne adaylarının bir avazda doğurmasına yardımcı olsun inşallah 🤲
Zumra04 Busraeren bende 39 oldum sen 40yaklasmıssn son haftalarımız ınsallah kemdı sancılarözla dogururuz cnm😊