babyUras_ Zumra04 evet ilk sancınında nasıl bişey oldugunu bilmiyorum düşündürüyo ☺️ Amin cümlemize hayırlısıyla alalım kucagımza 🙏
anapanda12 Zumra04 hissedip hissetmediğimi sordu hissetmiyorum deyince kaldı öylece bişi diyemedi eve geldim suyumu nişanımı bekledim gelmeyince doktora tekrar gittim ve 3cm açıklıkla yatıp sonraki sabah doğurdum seninde doğumun yakındır bence açılma başlamış bile olabilir kolla belirtilerini kasılmalarını
Zumra04 anapanda12 ayyy ne guzel masalalh ben dun gıtmıstım bugun oldu ce abahtan aksama kadar carsıda dolastık yıne tık yok Allah yardımcmz olsn😑
Esramese Zumra04 sadece sanci nisan gelmiyor canim vucudunu takip et karin yumusamasi karin agrisi falan oluyo ben kusmayla gittim kasilmam vardi muanede 3 cm aciklik cikti aciklik kustururmuş ve 2saatte dogumumu yapip ciktm sabahina evime
Esramese Zumra04 yazayım tabi 130 vurdugu halde hissetmedm bir sure kac hafta boyle devam etti ve sonn hafta vurmaya hissetmeye basladm kasılma olarak ve 3gun once cok kasılma ve kusmayla gittim 3cm aciklk ve gol 😁
CicekGirayBysl Esramese ya bende de 1 cm açıklık ve düzenli sancılar var her siddetini hissediyorum bugün de mide bulantım arttı açıklık Yok diye gönderip duruyorlar Eve bulantı olması da açıklıkla mı alakalı
CicekGirayBysl Esramese https://hizliresim.com/p50gQa nst kagıtlarım hep böyle 800-100-120 🤦🏻♀️ Almıyorlar Doğuma çıldırıcam
CicekGirayBysl busracbayram resmini at istersen bakalım. https://hizliresim.com/p50gQa Alt tarafta hareketli olan büyük iniş çıkışlar sancı kısmı rakamlarda siddetini söylüyor en altta da kaç dk da bir geldiğini yazıyor
Zumra04 busracbayram canım 10,20,30,40,50dıye yazar 100e kadar yazıyo eger cızgıler 50nn ustuyse sancı var demektır kıızmı sunı sancı 100lerı buluyoken dogurmustum bunda 80lwrde tık yok ama😔
Esramese Zumra04 bn griptim ogun konustum oglumla o kadar bekledik bugunde gelme annem cok hastaym faln gelmeyen kecimin gelecegi tuttu 2saat sonra dogumhanedeydm ne dersem tsm tersine gitti 😁