15+3 deyiz ve havuza girdim kulagım zaten sorunluydu su kactı ve cıkmadı 4 5 gün sonra rahatladım ama su cıktı mı cıkmadı mı bilmiyorum simdide üstünden 1 hafta gecmesi ne ragmen sol kulagımın dıs kıkırdağı ve kulak İcim arkası cok agrıyor :((( ve sağ kulagım da yavas yavas agrıyor ne yapmalıyım yardım edin basına gelen var mı :(((