Aysnrplt Ozgekrmn gece bile istemsizce dönüyoruz canım sırt üstü yattığım oluyor 38. Haftama girdim. Uzun süren bişey değil zaten ultrasonda bakılırken de sırt üstü yatıyoruz endişelenme hiç
BirVeraAnnesi35 Ozgekrmn yatakları kalkıyor canm zaten kalkmasa bile 5 10 dk en fazla okadarda zarar verici olacağını sanmıyorum kuaförlerde yardımcı oluyor zaten
Sadiyeylmz Ozgekrmn 31 haftaligim ve bu zaman kadar gittim hic bi skıntı olmuyo cunku en fazl 15 dak suruyo bununda bi zarari yok sonucta evde bile uzanirken sırt ustu uzaniyoruz bisey olmuyo korkmayin bosuna
Alarasel Ozgekrmn cnm oldrdn bişi olmaz kaç dk sürückki zatn ayda bir gidiyosn ağdayada önmli olan saatlerce o şklde yatmamak 20 dk ağda
Elifdikel Ozgekrmn 31. haftada gittim sırtüstü de yattım zaten 10 dakika da bitiyor bir sıkıntı da olmadı
Biryabanci1 Nurayuygn Hmm.. Bende aşırı utanıyorum. Şimdi şimdi belirgin karnın oluşmaya başladı bakalım bundan sonra nasıl alırım
Pier Ozgekrmn ben 37. Haftamdayım dün ağdamı yaptırdım. 20-30 dakika sırt üstü yatmaktan ne olacak. Doktoruma da sordum bir sakıncası bulunmadığını söylemişti.