Cansuuu16 CicekGirayBysl ben de hep bu zmaana kadar kullandım ama malesef içeriği benide üzdü bugün atmıştım kutusunu bitmişti ama çatlağım olmadı da bilmiyorum ona mi bağlı sanmıyorum aslında bebek yağı kullandım ekstradan 🤷♀️
CicekGirayBysl Cansuuu16 genetik olabiliyor canım bende bebe yağı da kullanmıştım ama çatladım. Hadi catladım keşke içeriği iyi olaydı 🤦🏻♀️
Cansuuu16 CicekGirayBysl olabilir farketmez çatmasakta catlamasakta hersey bebelerimiz için onlar sağlıklı olsunda değil mi💕 evet içeriği üzücü ama siz paylaştınız zaten başkalarina engel oluruz en azından 🤭
CicekGirayBysl Begonia tekrar düşün canım mühendisoglu piyasada bulunan çatlak kremlerini araştıracak içerik olarak takipte kal mutlaka güzel bişi paylaşacaktır
CicekGirayBysl Cansuuu16 haklısın canım herşey minik canavarlarımız iÇin tek sağlıklı hayırlı evlat olsunlar yeter 🤲
Ozge89 Ekim8 bende bebek yagi kullaniyorum her banyodan sonra butun vucut aksamlari ozelikle bebekyagi gobek bel kismina suruyorum. Aci badem bebak denicem ayni zamanda
Ekim8 Ozge89 ben doktoruma sordum oda baba ya bebek yağını yada Hindistan cevizi yağini kullan demişti boşuna masraf etme dedi ben de bebek yağı kullanıyorum
Mervednr CicekGirayBysl ben zeytinyağı be Hindistan cevizi yağına geçtim. Kızarıklıklar geçsin diye de modecassol kullanıyorum
feyzaa34 CicekGirayBysl ben tam bir canan karatayciyim😂😂 oda çok kızıyor karina saçma sapan şeyler sürülmesine zeytinyağ sürün sadeceye diyor🤗
espalp CicekGirayBysl bence hiçbiri işe yaramıyor. Cildiniz çatlamaya müsaitse çatlıyor. Annenizde olduysa sizde de oluyor. 12’den 27. Haftaya kadar her gün hiç aksatmadan lierac ve bilimum yağ kullandım. 27’de çatladı karnım gün geçtikçe de artıyor hala kullanmama rağmen. Doktora söyledim direkt annenin ne zaman çatlamış dedi ve yapı meselesi olduğunu söyledi. Bence hepsi çöp😂
SalihaSomuncu5 CicekGirayBysl eskiden catlak kremimi varmiş😂😂 hic kullanmadim kullanmamda dogal olsun isterim bersey. Yirtilcagin varsa yirtilirsin bu kadar basit😂
CicekGirayBysl SalihaSomuncu5 ohhh rahatlık 😂😂 valla bende saldım da hani o kırmızılılar geçerse umut varsa denerim
Naz08 CicekGirayBysl İlk gebeliği de 3 ay fito krem, daha sonra bepanthol F vücut losyonu kullandım, tek bir çatlağım yok, tavsiye ederim.
CicekGirayBysl Naz08 doğumum olacak eli kulağında bebeğimin şuan için oluşan çatlakları Yok etmek için bişiler bulmalıyım 🥺
Badevehande İyiki bu postu açmışsın alacaktım almayim🤭🤭 bende striacare kullandım karnım erken çıktı çatlamadım ama nemlendirici özelliği yok kuruyor hemen bebe yağı yada bio oil kullanacam🌸
CicekGirayBysl Badevehande mühendisoglu çatlak kremlerini inceleyecek bi kaç güne bitirir sanırım takip ederseniz içerik olarak güzel olan bişiler mutlaka paylaşacaktır ☺️