CicekGirayBysl https://www.instagram.com/p/B0ahjupDLKw/?igshid=1kdhaeod2jsq9 Almayı düşünen varsa bi incelesin. 37 haftadayım hep kullandım 1 hafta önce çatladım ama içerik olarak oldukça zararlıymış 🤦🏻♀️ Ben yandım yeni kullanacaklar annişler yanmasın
Minik_Hanim CicekGirayBysl bende şok oldum görünce :( 38e girdim kalan günleri fastan getirdiğim argan yağı ile gecircem hala catlamamistim inşallah catlamam :(
Aysnrplt CicekGirayBysl bende kullandım 4. Ayımdan beri 38. Haftaya girdim bacağımın arkası ayak bileğime kadar çatladı. İçeriğini de geçtim hiç bir işe yaramıyor
Samnur CicekGirayBysl bende kullanıyorum. Doktor önermişti bana çok mu zararlı. Bırakayım kullanmayı.
XMery CicekGirayBysl frei öl incelemiş ben en başından beri onu kullandım mühendis oğlu sırf önerdi diye şuana kadar memnunum ilerde Ne olur bilemem
CicekGirayBysl Minik_Hanim doğal yağlardan karışım yapmak en iyisi sanırım. Bacaklarım çok çatladı ya 🥺 bi anda bi günde şok geçirdim. Hindistan cevizi yagını da tavsiye ediyorlar ama bilemiyorum bu saatten sonra kullansam da boş henüz kırmızı çatlaklar bunları geçirecek bi krem bi yağ var mı azaltacak onu araştıracağım
Tugba12345 Almadm onun yerne eczanedn madacassol krem aldm ve hic catlagm yok ondan mı genetk mi blmiyorm ama bide ilave olark bebe yagi kullanyrm tavsye edrm
CicekGirayBysl Samnur valla içeriğini görünce zararlarını gördüm. Bi de ülkeden ülkeye içerdik de fark ediyormuş mühendisoglunun incemelerine güveniyorum
busragokce banada önerdi ben almadım hindistan cevizi yağı kullandım ama ne yaparsam genetigimde var bi kere harita gibi oldum
Leylak83 Lierac nemlendirmiyor bile ilk sürüyorsun su gibi nem bi iki dakikaya kuruyor.... badem yagi ve kakao yagi kullandim... sonra vazelin kullandim... ama genetik işte çatlayacaksan catliyorsun
Fasulyem22 CicekGirayBysl ya bende gördüm bunu daha dün gittim 230 liraya büyük aldım yani kullanmayacagim sanırım birde ben doktorlar falan öneriyor diye araştırmadım hindistan cevizi yağı almıştım birde onu kullanıcam sanirim
Ndd Clarıns strech mark minimizer kesinlikle cok güzel 36 haftalık catlamadım daha annemde ablamda catlak var. Cok guzel nemlendırıyo
Julej CicekGirayBysl aynen şok oldum ama doktor veriyor nasıl bi sakınca olabilir anlamıyorum ya allahtan kremlere karşı korkum olduğu için her gün sürmedim yarısından fazlası duruyor
Alarasel CicekGirayBysl içeriği konusunda doğrudur okdr para vermkte yani boşa gittiği için inns üzülür fakat maalesfki çatlayacağı varsa en pahalı kremide kullansan çatlar yani. Oyızdn sadexe iyi bir nemelndirici kullanmk ytrlidr.
CicekGirayBysl Alarasel aynen canım çatlayacaksa herşey boş. Ama çatlaklar kırmızıyken tedavisi mümkün olabiliyormuş krem karışımlarıyla onları öğrenecem imkanım olırsa
Mervednr CicekGirayBysl bende lierac kullanıp çatlayanlardanım. Şuan madecassol ve zeytinyağı ile devam ediyorum
CicekGirayBysl Begonia tekrar düşün canım mühendisoglu piyasada bulunan çatlak kremlerini araştıracak içerik olarak takipte kal mutlaka güzel bişi paylaşacaktır