Altugba aynı ben 😂 ben de hamile platesi falan yapıyorum doktorcum cumaya kadar beklesek mi ya son iki dersim kaldı boşa gitmesin dedim de dinlemedi 😂 ama hep kolay doğurursun sen diyor hala daha hareketlerimi kısıtlamadan takılıyorum valla bu duruma bu çeviklik helal olsun dedi bugün. Tek dileğim kendi sancımla başlaması doğumun inşallah bekleyen herkesin öyle olur kolay doğururuz 🙏🏻 Ben dayanabilirsem tamamen doğal doğum olsun istiyorum bi de. Hayalim de bebeğim kucağımda eşim yanımda yürüyerek doğumhaneden çıkmak.