Zuleyha18 NaileK 32.haftamdayım 26 da serkilaj oldum tuvalet dışında kalkmadan yatıyorum ✋🏼Benim de merak ettiğim bişey var bu serkilaj dikişini hangi aletle nasıl alıyorlar ??
R_abia NaileK ✋🏻✋🏻 30 haftalık olduk 23. Haftada 13 mm kısalma 3 cm açıklık ve bebeğin su kesesinin sarkmasıyla acil serklaj oldum 1.5 ay sadece lavabo harici kalkmadan yatıyorum
HandeYavuz NaileK geçen hafta oldum canım 20. Haftadayım wc hariç yatıyorum ben acil serklajdı su kesesi sarkmış 3 cm açıklıkla oldum 😌
Semayy NaileK 12.haftada oldum su an 28.haftadayız.Tedbir amaçlı yaptığını söyledi doktorum yatmıyorum günlük hayatıma devam ediyorum.Herşey yolunda şükür
Ssedaxx Mutlu_E 2 cm düşmüştü öncesinde üstten ölçtüler 1.3 dediler 2 gün sonra alttan bakıldıgında 2 cm dedi ve dikiş atıldı
Sedef5534 Zuleyha18 canım bende 32 haftadayım kasık ağrılarım oluyo bu ara sende var mı normal mi bilemedim pek bende 13.haftada serklaj oldum
HandeYavuz R_abia sizinle aynıymışız 😌 sizin çok şükür 30 haftaya gelmiş inşallah son haftaları da görürüz hepimiz 🙏🏻
NaileK R_abia size yakın haftamız bende wc dışında kalkmıyorum. Baskılarınız ve batmalar sizlamalar oluyor mu sizde de
Kbrgrc 12 haftalıkken oldum, 27. Haftamdayım devamlı yatmıyorum evin içinde ufak tefek işler yapıyorum
Busragul22 Semayy ne güzel ben korktuğumdan bişey yapamıyorum.ama yatmıorum da uzun oturuorum genelde..kendimi hasta gibi hissetmek yerine motive olmak istiyorum.ama endişeleniyorda insan tabi..Allahtan hayırlısı🤲🏻
Gamzdmrt Haftamda oldum şuan 27 +1 iz üçgün önce kontrolüm vardı 38 mm rahim ağzı uzunluğu normal hayatıma devam ediyorum çok şükür gezip tozuyorum 🤲🏻
Kbrgrc Gamzdmrt merhaba benim de sizin gibi hemen hemen servikal uzunluğum hangi ilaçları kullanıyorsunuz
NaileK Bende 12.haftada serklaj oldum 20.haftada rahim ağzım tamamen açıldı şuan sadece dikişle ilerliyoruz 29.haftalik olduk.sadece dikişle ilerleyen varmı
R_abia NaileK bende öyle sadece dikiş tutuyor rahim ağzı uzunluğu düşmüştü gene 22 mm e bebek dikişi zorlamak üzere başaşğı olduğundan oyüzden ayakta kalmadığım sürece baya götürebilceğimiz söyledi doktorum baskı olmadığı sürece
HandeYavuz NaileK dün doktorum açıklık yok dedi canım ama serklajı 3cm ile oldum zor ve acil bi operasyon olduğunu söyledi. İnşallah 30lu haftalar hedefimiz
R_abia NaileK lavobaya gidip gelirken bile baskı zorluyor karnımı tutma gereği duyuyorum kasık ağrısı batması arada oluyor ama doktorum normal diyor