Funnda Selam kizlar ben 11+3 haftalik hanileyim ve cinsiyetini cokk merak ediyorumm, siz hamileliginizde daha cok eksimi yoksa tatli seylermi aşerdiniz? Ve kizmi oglanmi oldu 😻😻👼🏼
Tugraninannesi Funnda ben limon turşu aşeriyordum bol limonlu salata da yemek isterdim bana oğlun mu olacak ne diyorlardı cinsiyeti erkek dedi dr tahminler doğruymuş 😊
bilges Funnda bende ne tatlı ne ekşi normal canım ısteyınce hepsınden yedım. Canım daha çok tatlı veya ekşi cektı dıyemem 🤣 hıc bulantım olmadı çok şükür. . Kasık bel sırt agrılarını dorukta yasıyoeum ama 😏😏 18 haftalıgım oğlum olacak allahın ıznı ile. 🤗🤗
Ozlem1 Funnda ben ilk kızıma hamileyken çok salatalık yemiştim belki 20kg yemişimdir inanın 😁 şimdi kızımda çok seviyor salatalığı
Babyboymom Funnda ilk haftalar öyle oluyr cnm 😅 Mide den dplayı hep ferah fresh şeyler istiyor insan bende öyleydim
Bernazumra Funnda banada öyle diyolardi ve öyle oldu gerçekten cinsiyetimiz erkek ve sen ne hissedersen o oluyo ben hep erkek hissettim ilk hamileliğim etrafımdaki herkes oğlun olucak diyodu gerçekten doğru büyükler biliyo🤗
Esocgkhn Zynpdmr benimde yuzum cok.bozuldu surekli silivce cikiyo hic cikmazdi.genelde annenin guzelligini alir die kiz derler ama erkek ilk defa duydum.bizde 13.haftamizdayiz.ikili testte cok fazla hareket etmedi ugrastirdi baya bida ki gelisinizde orenirsiniz dedi doktor
ozgeilhan Ye tatlıyı çıkar Hakkı’yı, ye ekşiyi çıkar Ayşe’yi derler 😂😂😂 ama ben hep tatlı istedim hala da tatlı çeker canım, ki normalde hamilelik öncesi tatlı yiyen ve seven biri değildim ama tatlı yiyorum şimdi ve kızım olucak 🤰🏼🌸😍
Busrabnrby ozgeilhan Bende sennin gibi hep tatli aserdim deli gibi yas pasta yedim bi tek erik cekti canim onun disinda hep tatli ve kizim olcak 😊😊
Zynpdmr Esocgkhn nerde okudugmu hatirlamiyorum ama sivilce erkekte de fazlaca oluyomus benim sivilcelerimle esim dalga geciyo artik 😂😂
Sayka Funnda Ben hamile olduğumu bildiyim ilk günden oğlum olucak diyordum canımda 1 kere çikolata cekdi😃 Babası kız olucak diyodu ama Oğluşum geliyor 28 haftamizdayız☺😘 Kalbin ne soyluyorsa odur❤
Funnda Sayka aslinda hep kizim olmasini istemissimdir.. ama hamile olduktan sonra hersey degisti saglikli olsun yeterki hayirlisi 😻😻 Allah hepimizin kalbine gore verir insAllah
Bernazumra Sayka gerçekten öyle benim esimde hep kız diyodu içime hep erkek doğuyodu anneler hissediyo gerçekten 🤗🤗