Tazegelin12 Fatmaacar 22.haftadan beri erken dogum riskim vardi 34 gorsek yeter diyoduk cok sukur 36 olduk artik gelsin diyoruz 36dan sonrasi normale giriyo bos yere caninizi sıkmayin
Naze2005 Fatmaacar bizde 36+2 olduk bugün benim heran gelebişir dedi dr ama korkulacak bi risk yok şükür korkma allahın izniylee hayırlııayla doğum olur