36 haftayız 2600 kilo 43 cm boyumuz var baş aşagı geliyoruz ve Doğum yoluna girmiş gözüküyoruz bugün NST miz çekildi az sancımız gözüküyor doktorum erken gelebilir ama korkma değerleri çok güzel yarın bile Doğum yapsan sorunsuz atlatırsın dedi bende tedirginim korkuyorum erken olduğunu düşünüyorum 10 gün sonra tekrar kontrole çağırdı ve çatı muayenesi yapacagını söyledi böyle bir durumla karşılaşan 36.37 haftalarda normal doğum yapan var mı aranızda ?
Çok endişeliyim 🤦🏻♀️