TubaKorkmaz Damla________ sen benim psikolojimi değiştirdin 😂😂😂 yeniden korkmaya başladım geçen gün nstye bağlanmak için odanın hazırlanması bekledim tamda sancı odasının dibinde dedim inşallah bağırtı duymam anında elim ayağım boşalırdı seni anlıyorum canlı duymak başka🙈
Sonaybaycin TubaKorkmaz bende 39+4 oldum ister istemez biseyler okuyorum duyuyorum sagolsun insanlarımızdw hic rahatlatıcı seyler söylemiyolar korku mu desem endisemi desem aldi basini gidiyor😬 İnsallah saglıkla kavusuruz🙏🏼
HlyaGrbz TubaKorkmaz bende kendime hep öyle diyorum herkes nasıl doğuruyorsa sende yapabilirsin yapacaksın diyorum ama ne bilim ya
Sonay HlyaGrbz o zaman sen bebişini düşün kötü Düşünme ben oyle düşünerek direk Bebeğimi kucağıma almak için sezaryene girdim oyle atlatırsın ANCA ☺ Sağlıkla ALIN bebeğinizi kucağınıza
1PrensAnnesi Allaha bin şükür korkmuyorum cahil cesareti diyo annemler 🤣 ne olduğunu bilmediğim için rahatım.. izlemiyorum bişi okumuyorum doğuran herkese uzağım birazda ondan galiba🙏🏻
1PrensAnnesi Damla________ evet cnm sık sık kanamalar yaşadığım için hemen hemen 3 haftaya bir nstdeyim 🙂
1PrensAnnesi Damla________ duyuyorm tabiki 🙂 kasılmalarda dahada tuhaflaşıo hatta ama etklenmiorm blmiorm.. dedim ya bende şükür hiç korku yok nasılsa doğacak içimde kalamaz bu psikolojiye hazırlıyorum kendimi hep
Damla________ 1PrensAnnesi ben korkmuyordumda orospi kadının teki plesantaya bakicam deyip parmakladi biraz şaşırdım tuhaf oldum ondan sonra alışırsam korkmam ins o nu bosverde Doğum hediyesi ne aldırıyorsunuz
1PrensAnnesi Damla________ oda mecburen bakıo napsın sana bebeğe zarar gelmesin die... doğum hediyesi derken?
1PrensAnnesi Damla________ ☺ Hiç öyle bi beklentim yok vallahi o yüzden sormadım da düşünmedim de sana ne geliyo hediye