Fatmasaymaz PnarGr imzaladığın evrağın bir nüshası varsa eüer sende bir okursam daha net bir şekilde yardımcı olabilirim.
Fatmasaymaz PnarGr google de hızlı resim yüke de sonra resmi yükle linki buraya kopyala yapıştır yap.
Eleven PnarGr çalışma ve sosyal güvenlik bakanlığına gidiyorsun hemen. Hamile bir kadını işten çıkarmaları suç. Mobing uygulamaları da öyle. Böyle bir şeye hakları yok.
hllaltas25 PnarGr arabulucuya gidin hakkınızı yedirmeyin arabuluculuk da iki sefer işimi hallettim ve ciddi anlamda yaşasın adalet dedirten çalışanı koruyan yasalar var hiçbir sebep belirtmeden sizi kimse işten çıkaramaz deneme süresinde olmadığınız sürece
Eyll_kuzu PnarGr mahkemeye verirdim sonrasıda SGK ya şikayet ederdim tazminatını vermek zorundalar her türlü
hllaltas25 PnarGr adliyeye gidin direk arabuluculuğa yönlendirirler sorarsanız orada ve durumu anlatın tabi istifa ettiğinize dair haklarınızdan feragat ettiğinize dair kağıt imzalamadıysanız her türlü alırsınız hakkınızı hatta işe bile dönersiniz
Busramerve PnarGr bulunduğunuz şehirdeki baroya gidin. Adli yardım desteği almak istiyorum diyin. Sizi adli yardımda bulunan nöbetçi avukata yönlendirirler. Sorununuzu anlatın, yapmanız gereken tüm hukuki işlemleri anlatırlar.