GzdPera Tanem0105 yarin ozele godemiyosan devlete git kanamam var doktorum bhcg istiyo acil de yapiyolar.ya da ptesi sabahi kos hastaneye 🥰
Deletedmom2224 Tanem0105 tamam o şekilde uygulamada ayarı duzeltin haftasını görürsünüz. 3 4 haftalık zaten büyük ihtimalle
_kbranr_33 Tanem0105 benımde öyle adetm 2 gun gectı hcg 379,7 cıktı sımdı kac bılmıyorum hıc hastaaneye gıtmedm haftaya pazartesı gdecem
GzdPera Tanem0105 cok sevindim.ben bi sonrakini 4 gun sonra yaptirmistim.saglikla gelsin minnossss🥰❣️
GzdPera Tanem0105 yani ben olsam cars pers yaptirirdim.ben. Ayin 18-20-24 u yaptirdim.aslinda 24 unu de yaptirmicakrim ama kanamam oldu doktorum deger gormek istedi
Tanem0105 GzdPera aynen canım yaptırırım yine perşembe falan olmazsa. birde çalışıyorum iş yerine hamilelik bildirimi ne zaman yapmam gerek acaba markette çalışıyorum yeri geliyor 11 12 saat çalıştırıyorlar çok yoruluyorum
GzdPera onu sorman lazim yani ilk 3 ay tehlikeli surec oldugu icin ben hemen bildirirdim sonucta sgk lisindir
Tanem0105 GzdPera söyledim ama doktordan kağıt istiyorlar hamile olduğuma dair ama doktor da kese falan görünmeden o kağıdı vermiyor canım
Ezo-masum Tanem0105 benimde 74 çıktı banada çok az geldi sen yumurtlama takibi yapmışmıydın yada adetin ne zamandı.bi karşılaştırma olarak soruyorum.senin yükselmiş okudum çok sevindim adına benimde yükselir inşallah bugün yaptırcam tekrar
Tanem0105 Ezo-masum İnşallah yükselir canım yok canım aslında takip yapmadım rahim filmi çektirdim sonra ki günleri değerlendirdik.