Tanem0105 Arkadaşlar kan verdim 1 saat önce sonuç çıktı 90 kaç haftalık oluyor değer düşük mü sizce. bugün adet günüm normalde olmayınca idrar testi yaptim pozitif çıktı kanda da 90 çıktı
Fatmamuduk Tanem0105 canım daha çok yeni o yüzden 90 çıkmıştır 2 gün arayla kan ver artışını gözlemle 2katı artması lazım en az %50artması lazım
NihanMine Tanem0105 bende adet günümde öğrenmiştim 340 çıkmıştı ama kişiye göre değişiyor 2 günde bir baktır beta na 2 kat artarsa haftaya doktora git ve kendine dikkat et hayırlı olsun 😍
flz355 Tanem0105 Adet günümden bir gün sonra 89 çıkmıstı 🤗 Ikı gunde bır ıkı kat artması saglıklı gebelık anlamına gelıyor🙏🏻 Şuan tahmını 3 4 haftalık 👶🏻🤰🏻 Sağlıkla gelsin inşallah bebişiniz 😘
Tanem0105 Fatmamuduk ASELHAN İnşallah yükselir daha da değerlerim canlar 🙏🙏 allahım bu mutluluğu yaşatsın bana da yarın akşam yine kan versem yükseliş olurmu acaba. sonucuma internet üzerinden baktım acilde kan vermiştim yarın akşam yine versem mi ayy çok heyecanliyim yaa
ASELHAN Tanem0105 yarın değil de iki gün bekle canım Doktorum beni iki gün bekletip öyle kan testi istemişti
Tanem0105 ASELHAN İnşallah çıkmaz canım inşallah ben 2 defa kalp durması yüzünden bebeğimi kaybettim bir defa kimyasal gebelik geçirdim inşallah bu sefer olur
flz355 Tanem0105 Evet düzenli bir şekilde arttı çok şükür. 10+2 olduk 🙂 5.haftada keseyi 6+1 de kalp atışlarını duyduk🙏🏻 Darısı sizin başınıza inşallaaah🙏🏻
Tanem0105 flz355 İnşallah canım rabbim sağlıkla kucağına almak nasip etsin. sende mi 2 günde bir kan verdin baktın yükselmiş mi diye
GzdPera Tanem0105 2 gunde bir toplamda 3 adet test yapin ( birini yaptirmissiniz kalmis 2) benim doktorumm 80in ustunde cikmasi lazim demisti 305-840 ve 2059 cikti
flz355 Tanem0105 Olur tabi ki 🙂 Bende ilk sonucumda düşük bulup üzülmüştüm ama bu değerlerde ilk değer şu kadar olmalı diye bi kıstas yok. İçiniz rahat bi şekilde bekleyn ve yarn yine akşam saatlerınde aynı yere yaptırın☺️ Şuan benim haftasına uyumlu her şey yolunda 🙏🏻
GzdPera Tanem0105 yarin ozele godemiyosan devlete git kanamam var doktorum bhcg istiyo acil de yapiyolar.ya da ptesi sabahi kos hastaneye 🥰
flz355 Tanem0105 Benimde bir düşüğüm oldu daha önce. Evham yapmayın olucaktır inşallaaah bu defa🙏🏻 Folik asit kullanmaya başlamadıysanız başlayın lütfen. 😘
Deletedmom2224 Tanem0105 haftası hcg ile ölçülmez ultrasonda anlaşılır 😊 siz son adet tarihinizi baz alıp bakin sizin için doğru olan o olacak zaten hayırlı olsun 💕