bebegimibekliyrm Vaaaaar 💪🏻💪🏻💪🏻 21’de suyumun fazla olduğu ortaya çıktı 29’da normale döndü💪🏻💪🏻 Ama 21’den beri yediklerime dikkat ediyorum. Şeker, hamur işi, kızartma, pilav, karpuz, kavundan uzak durmanı tavsiye ederim 🙏🏻 Şekerin yüksek olduğu için suyun fazla olabilir. Bende ondan şüphelendiler ama çok şükür şekerim de suyum da normal şu an🙏🏻