bicirinannesi R_Arslan bence bu gürültüyü özlemezsin . Gece hep gençler toplanıyor aşırı gürültü ve serserilik yapıyorlar . Kışın da geç saatlere kadar durup ateş yakıyorlar . Şikayet etmeye yorulduk cidden 😒
R_Arslan bicirinannesi hadi yaaa o zaman kotuymus Rabbim yardimciniz olsun bide bebek olunca nasil uyuyacak o seste.
bicirinannesi R_Arslan Amin canım sağolasın. Ben de onu düşünüyorum nasıl olcak bu seste diye😔 binanın yalıtımı çok kötü aşırı ses geçiriyor maalesef
ilky_yldrm R_Arslan sanki beni anlatmışsınız. Okuyunca kendimi gördüm resmen 😬5 ay oldu hiç alışamadım :/
R_Arslan ilky_yldrm meger ne cok ayni hislerde olan arkadaş varmis ya cok uzucu.. sukur ki annemler geliyo doguma o biraz rahatlatiyo beni
ilky_yldrm esra1907 Merhabalar Ben de Petrol işteyim. Mart ayında geldim hala alışmaya çalılıyorum. Çevren olmadığımda çok zormuş.
ilky_yldrm bicirinannesi Ne güzel olur aslında. Hem yeni arkadaşlıklar hem de Bebekler için oyun arkadaşlığı olur. En güzeline iletişim çok güzel bir şey.