R_Arslan evet canım çok zor. Ben de sadece bu çevreyi biliyorum ve bildiğim yerlerde yürüyüşe çıkıyorum arada sahile iniyorum 😊 dediğin gibi bi oturup çay kahve içecek kimsem yok sıkıntıdan patlıyorum . Benim evim esiyor şükür ama Yanımda park var ve çok gürültülü oluyor gece gündüz . Benim de derdim gürültü 😒