Tugraninannesi Ayem ya afedersin ama bende iç çamaşırım da bazen yoğun miktarda beyaz sümüksü sıvı oluyor onu dr a bildirmelimiyim yoksa herkeste olan bişey mi bu arada 28+6yım şu an
Ayem Tugraninannesi benimde son haftalarimda gelmeye basladi sari bazen yesile donuk sümuksu akinti oluyordu o akinti kokusuz ise bir sıkinti olmuyor ama kokulu ise enfeksiyon , mantar gibi sorun cikiyor diye biliyorum
MelekKaya Tugraninannesi tabii belirtin enfeksiyon olabilir bende de vardı Dr. Vajinal krem yazdı kullandım ve geçti söylemenin zararı olmaz derim
rf17 Ayem Allah analı babalı büyütsün maşallah 🙂 Doğumla birlikte kaç kg eksildiniz? gerçi kişiye boya göre vs değişiyordur herhalde ama bu kısmı da çok merak ediyorum 🙈
Ayem rf17 bende cok merak ediyorum ve daha tartilamadim bilmiyirorm ama karnim ilk uc veya dort aylk gibi kucucuk kaldi belli yani icimden insan ciktikgi 😂😂😂🤰🏼🤰🏼🤰🏼
gbza YaseminBatrk canım allah analı babalı büyütsün bende 39 haftadayım korkuyorum gelmicek diye suni sancı ve kendi sancın nasıl fark varmı çok canm suni sancı kötü diyorlar korkuyorum ☹
Ayem gbza tbiki kendi sancin vucudun verdigi ve kaldira bilcegin bisi ama sunu disardan bir etki oldugu icin son dklarda zorluyor biraz tabi kisinin dayanma gucune bagli ins hayirlisi ile kurtulusun sende🙏🏻🤗
Tugraninannesi Ayem evet bi ara kokulu oluyordu Dr da demişti enfeksiyon kapmışsın diye sonra geçti şimdilik bişey yok benimki şeffaf renkli oluyor
Ayem baliminannesi06 benim biraz kahverengi geldi ilk basta sonra devaminda adet baslangici gibi kücuk parca gibi kabli bir sekilde geldi
betul42 ben yuruyus yapmadigim halde suni verdiler dort saate dogurdum ne alakasi var yuruyusle alakasi yok
Elizan Arkadaslar bnde 22haftalik hamileyim nirmal dogum istiyorum ilk hamileligim hic bi sekilde bilgim yok 10cm acilma olduktan sonra genede kesiyolar mi o kisik acisindanda cok korkuyorum tamam kesiliyo ama cok fazla dikis olmasindan kirkuyorum
Ayem Elizan ben ebeye sordum kestikleri icin acilmam az oldu zannettm ve 10 cm dedi ve daha da raht olsun diyemidir nedir biraz da olsa kesiyorlr galiba
betul42 Ayem ikinci dogumum olcak herkes yuruyusun daha cok faydali oldugunu syledi yürümeye basladimda inammayarak yuruyorum bilemiyorum saglikla buyutun sizde bebeginizi insallah her dogumun zorlugu vardir kurtulmaniza sevindim darısı basima gece uykusu nasil bebeginizin 🙂