Bende kızımı genel anestezi ile doğum yapmistim tek zorluğu bogaza balgam oluştu oksurremedim balgamı atamadigim için çok zorlandim bana hastane vermişti pedi ama bişeler ben alicsm benim kanamam 55 gün sürmüştü ilk 1 ay hastane de bedis kullandım aksama kadar 6 7 tane degistiriyordum sonra gece pedine döndüm günlük 6 paket bitiyordu benim çok oldu kanamam ama bu sayede diye düşünüyorum 25 Kilo almistim 1 ayda 28 kilo verdim