Edasen ben spinal anestezi (belden uyuşturma) ile sezaryen doğum yaptım. Çok konforlu bir ameliyatti. Kesinlikle korkulacak hiç bie tarafı yok. Ameliyat sonrası ağrım çok oldu ama. On güne kadar ağrı kesici kullandım. On gün sonunda tamamen kendime geldim . Hastane için mutlaka depend alın çok kullanışlı. Bir de bir kaç tane gecelik alın. Hep batmıştı benim üstüm. Ônü düğmeli model tercih edin ki kolay emzirin. Bir de baş ağrısı olmasın diye 3-4 litre su ve iki üç fincan kahve tüketin her gün. Hayırlı doğumlar inşallah 😊