Smyye0303 Kovaburcu maşallah canım galiba öyle oğlanlar 😂bizde öyleyiz eşimle ben 1.75 o 1.80 üstü 😁 18+5 ken gitmiştik 315 gram 22 cm çıktı suyuda biraz fazla dedi 1 hafta önden gidiyor dedi çikolata hamur işi az ye dedi suyun çok olması erken Doğuma ve akciğerleri az gelişmiş olur doğarsa bile dedi
Smyye0303 Kovaburcu ben zayıfım en son doktor ye sen kilo sıkıntı olmaz dedi bana herseyi yedim işte 2.ci haftada baska doktor çok yemişsin ABur çikolata hamur dedi😁😂
Kovaburcu Smyye0303 aa bende devlete gidiyorm bişe söylemedi öyle bana ödemin var dedi tuzu hamurişini bırak hemem dedi 😅bakalım detaylıda tam belli olur herşey
denden Smyye0303 canım profilimde ayrıntılı ultrasonla ilgili video paylastım. istersen bilgi alabilirsin
Kovaburcu Smyye0303 ya devlette 7 muayene 66 ₺ birikmişti onu öderken elim titredi özele vermeem ya benim in doğum önemli doğuma ayırdım parayı😀
Kovaburcu Smyye0303 doğum önemli muayene devlette iyi bence😀tüm arkadaslarım keske senin gibi yapsaydık dediler😀
Kovaburcu Smyye0303 hepsi öyle hepsi kötü😂ama bana doktor dediki bebek kendi büyüyecek biz hiç birşey yapamayız dedi o yüzden muayene formalite gibi yurtdısında her ay gitmiyormuş insanlar mesela ,doğuma kadar 5 kez falan bakılıyormuş en fazla