gulertkn Prens12 marmaraya git kesinlikle doğumdan sonra aşırı ilgililer orda staj yapmıştım ordan biliyorum😂
Serpilsaltikalp Nur08 ilk gebeliğimde 39+4 de sezeryan oldum. Şuan 2. Ye hamileyim. Sorun olmazsa 38. De alırız dedi doktorum. 37. Den sonra zaten yasal olarak yapılabiliyor isteğe bağlı.
Senalii Prens12 Tuzla’da ne gibi sorunlar yaşadınız? Ben de Hulusi Levent’e gidiyorum aslında çok çok iyi ve ilgili bir doktor
Prens12 Senalii Bi sorun yaşamadım ama sanırım doğum başladığında gece veya hafta sonuysa gelmeyin diyorlarmış
Tuaa15 Nur08 dün 37+3 dük kontrol vardı 38+3 e gün verdi bana da sezeryan. Hem bebeğin kilosu iyi hem sancı çıkıyordu nstde alalım dedi hatta istemezsen diğer hafta da olur dedi 39 da ben haftaya olsun dedim rüyamda gördüğüm tarih 2 ağustosta kavusucam inşallah ♥️
Senalii Prens12 Bahadır Beye gittim çok ilgisizdi, size tavsiyem kesinlikle Hulusi Beye gidin en iyi doktor bence oradaki
Prens12 Senalii Birde size hiç kan tahlili idrar tahlili yapılıyor mu orada bana sadece bir kere yapıldı ikili taramada orda
Rabiaibrahim0803 bende bursa hayat hastanesine gidiyorum nazmiye hanim doktorum acaba bilen var mi nazmiye hanim sezaryen tarihi olarak kacinci haftayi veriyo?benim cati muayesi olucak ondan sonra normal mi sezaryen mi soyliycek ama yine merak ettim
Senalii Prens12 Ben aynı zamanda Kartal’a da devam ediyorum Umut Hastanesi’ne. Kan tahlilini sağlık ocağında yaptılar en son. Dediğiniz gibi 2 li testte yapmışlardı bir de