Dilanserdar Benimde merak ettiğim bebek ters olunca sezeryan görünüyorsa doktor kaçıncı haftada sezeryanaa alır 40 haftaya kadar bekletir mi devlete gidiyorum
Deletedmom133 Dilanserdar kilosu önde değilse bekletiyor canım benimki kilolu ve tersti dedi dönmesini beklersem 4 du geçer dedi bekletmeden 39 da aldı canım 🥰bende devlette doğum yaptim
R_Arslan Dilanserdar devlette bir sorun gorunmuyorsa genelde bekletebildikleri kadar bekletiyorlar canim
Ngc Deletedmom133 canım 39+0 da mı aldı yoksa 38. Haftan dolunca mı ? Benim yarın sezeryanım 39 a girdik ama 38+2yiz . İçim rahat değil erken mi diye 😣
Deletedmom133 Prens12 pendik odalar iki kişi tertemiz hemşireler dünya tatlısı doktorum olsun çocuk doktoru falan sürekli odaya gelip muayne etti bebekleri tansiyon surekli yuksekti surekli gelip gidip takip ettiler tansiyonumu 2 gece kaldım ameliyat ekibi zaten mükemmel di ben de arkadaşımda çok memnun kaldı 🤣doktor nilüfer gündoğdu
gulertkn Prens12 marmaraya git kesinlikle doğumdan sonra aşırı ilgililer orda staj yapmıştım ordan biliyorum😂
Senalii Prens12 Tuzla’da ne gibi sorunlar yaşadınız? Ben de Hulusi Levent’e gidiyorum aslında çok çok iyi ve ilgili bir doktor
Zmrtbdk Ngc canım benim de 38+3 de pzt günü alıyor.Kilosu da öyle ileri filan değil.Çok uzun süre bekletmiyorlar genelde hep 39. haftanın içinde bir gün alıyorlar gördüğüm.Doğum kendiliğinden başlamadan,bebek kanala inmeden vs.