Ikra_47 evet devlette yaptım canım çok ta rahat yaptım Doğum hanede tek ben vardım başka kimse yoktu bide oradaki ebelere hemsşirelere durumumu anlattım ben 3 sene vajinusmus tedavisi gördüm bana biraz hassas davranırmısınız dedim (bunu söylememdeki sebep devlette çok kötü davranıyolar deyip gözümü korkutmuşlardı) okadar kibar okadar ilgili davrandılarki hepsinden Allah razı olsun