Ne güzel hemen doğurmuşsunuz. Bazıları abartıyor mu nedir, öyle bir anlatıyorlar ki normal doğumu, yok çocuk çıkarken kemiklerin kırılıyor gibi kütür kütür kemik sesi geliyor.
Yok 8 saat sancı çektim.
yok sabah doğuma bi girdim gece çıktım. İnsanlarda korkuyor haliyle.
Bu kadar eziyete ne gerek var o zaman diyorsun sonra.
Ne düşüneceğimi şaşırdım.
bu birazda kişinin kendi yapısıyla alakalı sanırım. Ne bileyim, tuhaf..