Bende 12+5 geçen haftaya kadar 10 dk yürüsem çok fazla yoruluyodum birkaç gündür yarım saat hatta bugün 40 dk yürüdüm yoruldum ama iyi geldi 2 kilo aldım ama bacaklarım ödem yapmış kalınlaştı inşallah geçerler. Akşam yemeğinden sonra eşinizi zorlayıp çıkarın hem hazmı kolaylaştırır hem de ödemleri giderir☺️