Mrv21 Merhaba kızlar ben 17+3 haftalık hamileyim ara ara yürüyüş yapmaya çalışıyorum. sizler kaçıncı haftadan itibaren yürüyüş yapmaya başladınz😍🤗
Ezgimrt1 Mrv21 ben 16. Haftadayım allah izin verirse normal Doğum istiyorum ama 30 adımdan sonra fenalaşıyorum gibi oluyor yürümek istemiyorum ne yapacam bilmiyorum ☹️
Yprkk Mrv21 32. Haftaya girdik ve bi kaç gündür yürümekte zorlanmaya başladım elimde değil yani vücudum kabul etmiyo🤷🏼♀️😁😁ödem oluşmaya başladı hemen
ZehraAlbayrak Mrv21 16. Haftadan beri en az 5 km yuruyorum haftada 6 gun aksamlari. 21. haftadayim suan sikintim yok masallah
melikeyakisikli Mrv21 hamile olduğumu öğrendiğimden beri sürekli yürüyüş yapıyorum hatta o kadar alıştım ki yürüyüş yapmadığımda sancıdan ölüyorum 🥰
Mrv21 Ezgimrt1 bende öyle oluyorm yarım saat aralıksız yürüyüş yaptığımda çok aşırı yoruluyorm belime vuruyor ağrı ama hareket etmezsemde kendimi iyi hissetmiyorm 😔
Mrv21 Yprkk bende ödem yok ama çatlaklar malesef almş başını gidiyor ne yapacağımı bilmiym dogumdan sonra geçer inşllah çok kötü görünüyor😪
Ezgimrt1 Mrv21 bilmiyorum ki bizim vücut kabul etmiyor sanırım arkadasım Doğuma gideceği gün bile 2 saat yürümüştü ama yine normal Doğum yapamadı sezeryana almışlardı
Dilanserdar Ben hiç yürüyüş yPmıyorum eşim geç geliyor tek izin de vermiyo bu akşamdan itibaren çıkmaya başlicam o yorgun oluyor diye çıkmıyordum ama başlicam 33haftamdaym
Esesen Dilanserdar sabahları 8.30 - 9.30 arası yürü canım hem serin oluyor hem de güneş sayesinde d vitamini almış olursun ben sabah yürüyorum akşam da eşim yorgun olmazsa onla çıkıyorum yorgunsa yürüyüş bandında yürüyorum
Ezgimrt1 Mrv21 valla seni bilmiyorum ama ben bu yorgunlukla halsizlikle sezeryana bile zor girerim 🤣🤣🤣 kötü düşünme yürüyemiyorum diye üzülme açılma konusunu insanın vücudu ile alakalı zaten Rabbim bize de verir kolaylıgını🙏🏻😘
Yprkk Mrv21 çatlaklar geçen izler değil maalesef canım annemden biliyorum 😔 ben 10. Haftamdan Bu yana lierac kullandım karnım çatlamadı ama basen kısımlarım çatladı. Doğumdan sonra çatlakların kırmızılığı gidiyo sadece kendisi değil 🥺🥺
Mrv21 melikeyakisikli arada yapmaya çalışıyorum bende öyle yarım saat felan ama ben Üsküdarda yaşıyorum her yer rampa 30 dakika bitmeden pert oluyorm😁
melikeyakisikli Mrv21 bende ankarada oturuyorum canım yenimahallede oranın yokuşlarını bilen bilir inerken iniyorum ama çıkarken tıslaya tıslaya yavaş yavaş çıkıyorum 😂😂
Mrv21 melikeyakisikli ben çıkarken zorlanıym baya inerkende kayacam diye korkuyorm 🤣🤣Allah yardımcımz olsn 🙏
Yprkk Mrv21 bırakma sen yine de karnın daha da büyücek deri kurudukça daha çatlar hele ki bu sıcaklarda. Bebek yağı sür krem sür habire nemlendir bol su iç fazla çatlamasını engelle . Pes etme hemen
[silindi] Mrv21 23 haftalıkken yani 1 hafta önce yaptım yürüyüş . Fazla yaptım heralde . 1 haftadır perişanım .
Mrv21 [silindi] ya zaten şöyle mesela çok fazla yürüyüş yaptıgında veya zorlandığmda ben iki gün hasta gibi oluyorm heryerim agrıyor öylr yormadan dinleyene dinlene yapmak gerekiyormş yoksa acısı çok fena çıkıyor sonradan şahsen ben böyle oluyorm ama herkeste farklıdır tabi