Kızlar rüyamda elimde ultrason kağıdı gördüm doktor bebeğin henüz 7 mm diyodu . Sürekli hamile olduğumu görüyorum ama karnım sis değil çok daha yeni bir hamilelik. Bu ay tamamen kafamdan attım bebek meselesini adetime 10 gün kala goguslerim şişti ve çok acıyor . Normalde bikac gün kala agrirdi ama yinede umutlu değilim . Kendisini hamile görüp o ay hamile olduğunu öğrenen var mı