Cburc o nebiçim doktor ya siz sabırlı bile davranmışsınız ben olsam parçalardım onu orada, kesinlikle sağlık bakanlığına şikayet edin hatta internet üzerinden de gerekli yerlere şikayette bulunun bence, benim doktorum melek gibi bir insandı sezeryandan korkuyordum bir de o yoğunlukta beni motive ediyordu. Uzak olur mu bilmiyorum ama kavacıkta Ömer Demirelli ( otağ tepe tıp merkezinde ) kesinlikle tavsiye ederim mükemmel bir doktor alanında :)