Gebeyim secilbektas en son 10 agustos demisti ama bi 10 gun geriden geliyo bebek nezmn olcak bnde bilemiyorum agrilarda oluyo ara ara bayram sonrasi olur gibi
Oglusannesii secilbektas son 26 diyor uygulama bakalım ne zaman gelecek agustosun ilk haftası kontrolümüz var açılmam sancım varsa bile haberim yok yani 😂
Tuaa15 Oglusannesii canım dün gittim kontrole doktora sordum vajinada batma olayını aynı şeyleri dedi başını yerleştiriyor ondan kemikler batar dedi senin için sordum . .benim ağrım geçti çocuk geri dönmüş makat geliş yani o yüzden Sezeryan günü verdi ☺️
nurgul40 Nisansimge riske atma sezeryan Doğum anneler için biraz sıkıntılı ama bebekler için daha iyimiş diye duydum 💓 sağlıkla gelsin inşallah
Zaida nurgul40 Maalesef sezeryan ne anne için ne de bebek için hiç bir zaman iyi olmaz. Aksine sezeryanda anneye verilen ilaçlar bebeğe geçebilir.
Buketbaby nurgul40 Sezaryen bebek için de çok dezavantajlı. Yanlış yönlendirmeyelim. Sadece acil durumlarda mecbur kalındığında tolere edilebilir.
SabriyeBursa Benimde takvim 10 Ağustos gözüküyor doğum günü ama dün geceden bugün tüm gün belim ağrıdı adet sancısı gibiydi bacaklarıma kadar vurdu dinlenmekle de geçmedi yarın çatı muayenem var bakalım ne dicek doktor
Dorukksenay Sev34 canım bayramdan sonraya almışın peki neden sezaryen oluyorsun bide normalde doğum ne zamana veriyordu sistem
Sev34 Dorukksenay normal dogum 27agustosu gösteriyordu ilk doğumum sezeryan olduğu için sezeryan olucam
Hiloss Meelek canim hic bakmadım ben ona inan sancım var muayene etmem gerek dedi panikten ne yaptigimi bilemedim açılma falan yoktu neyseki
Meelek Hiloss Hmm anladım canım benimde sancım 10 dan yukarı çıkmıyordu. Bir gün sonra 20. Den aşağı inmedi. 3. Gün sabah 30 akşam 50 ye yaklaştı. Çok değil bu sayılar ama 3 gün içinde bu şekil yükselmesi şaşırttı beni
nes94 Nisansimge tüp bebek de işi normal bile gözükse riske atmak istemiyorlar canım o yüzden sezeryan diyolar benim bi kaç arkadaşım da aynı şekilde oldu açıklamasını bu şekilde yapmışlar
Nisansimge nes94 sanırım bende riske atmıycam zaten çok zor uğraşlarla ulaştım miniğime kavuşmaya bi adım kala riske atmıycam
Bkr-efe Nesli68 anladım canım ama ebenin bakması tuhaf sonuçta Doğuma karar verecek olan doktoru olmalı bence :) daha sağlıklı diye düşünüyorum
Duyguxx secilbektas 36+5den selamlar🌸 Ağustos 18e kadar doğar dedi doktorum 5 gün önce çatı muayenesi yaptı açıklık Yok dedi nstde sancımda yoktu ama karnım çok sertleşiyor ve kasık ağrılarım başladı 2 gündür sonum hayrola😁
secilbektas Fatmaacar ben pazartesi 37 olucam doktor artık pazartesiden sonra beklicez her an gelebilir dedi bebisimizde dönmüş dedi doktor kaç kilo bebegin