Eleven Melekamer ben tansiyon hastasıyım. Günde 4 ilaç içiyorum. Bu tarihe kadar bişey olmadıysa bundan sonrada olmaz. Tansiyon suyu azaltıyor. Ama kronik hastalarda. Gebelikte çıkan tansiyon normal
Efsoo secilbektas normalde 26 agustos gozukuyor Ama 3 sm acilmam var😂35+4uz biz Hemde sancilarim kusmam ishalim var
Tubabdullah Aysglmrt09 doktor bana pozisyonla ilgili bir şey demedi sadece yan tarafi a başını yaslamış dedi sizce ne anlamı var
Elena3838 secilbektas 17 agustosta ama erken de gelebilir tabi kasik agrilarim basladi sanki beklemeyecek gibi
Nisansimge secilbektas isteğim normal yapmak tabiki ilk çocuğumu normal doğurdum erkende olsa ama şimdi doktor öyle söyleyince işte bi kuşku düşürdü içime napsam bilemedim
MinikPrensesAnnesi lilamom yalancı sancı nasıl oluyor😂🙈 bende 34+5 deyim ama henüz nasıl bişey olduğunu çözemedim
lilamom MinikPrensesAnnesi karnin arada tas gibi sertlesiyor sonra geri yumusuyor adet agrisi gibi giren agrilar oluyor 20 30 snye suren makata vajinaya vuran sizi agri oluyor kasiktan sizlama belden sizlama bunlar yalanci sanci dogum sancisi da bunlar tek farki bunlar duzensz oldgnda gun icinde yalanci ama eger dakikalar duznliyse dogum sancisi
MinikPrensesAnnesi lilamom çok teşekkür ederim🙏 Şimdiye kadar abartılı bişey yaşamadım ama artık bunları ciddiye alıcam ☺️
Aysglmrt09 lilamom bu ağrılar şiddetlimi oluyor ? Benim gün boyu agrım oluyor ama dayanılmıcak şekilde değil
Zeynep7777777 Melekamer günümüz aynıbenimde 14/8 çıktı tansiyon idrar temizdi benim zaten sezeryan ama böyle giderse daha erken olabilir dedi size ilaç verdimi
Melekamer Zeynep7777777 merhaba bana ilaç vermedi. Bebeğin tüm değerleri normal gelişimi de. Sıkı takip dedi. 14/9 un üzerine çıkarsa bilgim olsun dedi. doktorunu size ilaç verdi mi ?
FtM_glb2 secilbektas pazartesi gün verecek doktorum ama ağustos ilk haftası bayramdan önce alırım dedi sezeryan olduğu için 😊