Ceylan92 İlk çocuğum, yani şöyle birşey canım. İki böbreğimdede bebeğimin baskısından dolayı büyüme oldu, stent takılmak zorunda kaldım. Aşşağı yukarı 3-4 aydır ağrı sızı içindeyim diyebilirim. Yalancı doğum sancılarım yanı sıra, böbrek ağrısı çok kötü. Bu yüzden eşimde kendi ailemde bunca ay sancı çekiyorsun birde doğum ağrısı çekme diyince bende açıkcası korkumda olduğu için. Sezeryan tercih ediyorum. Araştırma hastanesinde Profesör’e olacağım Allah’ın izniyle.😌