Kızlar acele etmeyin kesin sonuç için 20. Haftayı beklemek gerek ayrıntılı ultrasonda söylüyorlar bebişiniz müsade ederse😊 ben 12.haftada erkek olduğunu öğrendim sonra 20.haftada da kız olduğunu😂 insan ister istemez bi afallıyo o yüzden kesin sonuçla net bi şekilde bilgilenmeniz çok daha iyi olur sizin için emin olur😊